Uzaktan Eğitim Sistemleri


Ürünün fiyatı, ekran görüntüleri, kullanımı, raporlama seçenekleri, yönetim paneli, garanti koşulları, teknik destek, kuruluşunuza özel ek modül(ler) ekleme talebi ve diğer ayrıntılı detay bilgileri ürünün demo talebine istekte bulunulduğunda sunulacaktır.
1 ) Online Canlı Uzaktan Eğitim (E-Learn) Sistemi Nedir ?
    Orta ve büyük ölçekli dershanelerin, okulların, üniversitelerin, eğitim kurumlarının her türlü interaktif eğitim aktivitelerini internet üzerinden dışarıya açılımı veya kurum içi intranet yapsın da gerçek zamanda görüntülü ve sesli olarak gerçekleştirmeleri için geliştirilmiş bir sistemdir.
2 ) Online Canlı Uzaktan Eğitim (E-Learn) Sistem Özellikleri :
    Dersin İşlenmesi:
    Birden fazla sanal sınıf oluşturulması,
    Her bir sanal sınıfa birden fazla öğrencinin katılımı,
    Görüntülü, sesli, yazışma tabanlı aynı zamanda görüntülü sesli ve yazışma tabanlı ders işlenmesi
    Öğretmenin öğrenciye söz hakkı vererek ders sunumu yapmasına imkan sağlanması,
    Öğretmenin istediği öğrencinin görüntüsünü ve sesini açıp kapatması,
    Sanal tahta kullanımı ve öğretmenin veya öğrencinin hazırlamış olduğu popüler  .doc , .pdf , .ppt , .jpg uzantılı ders içeriği dosyalarının sanal tahta oramın da ders sunumu malzemesi olarak kullanılması,
    Öğrenim ve Ders  Ücretleri Ödeme Sistemi:
    Öğrenci sistemden(kendi panelinden) kredi kartı ile tek çekimlik veya taksitli ödeme tercihi ile yıllık, dönemlik, aylık, günlük, saatlik öğrenim ve ders ücretini sanal pos işlemi ile kredi kartı ile gerçekleştirebilir,
Ödemesini gerçekleştiren öğrenci Online Canlı Uzaktan Eğitim (E-Learn) Sisteminin tüm özelliklerini kullanabilir tüm ders aktivitelerini gerçekleştirebilir,
Ödemesini gerçekleştirmeyen öğrenci ise sadece Online Canlı Uzaktan Eğitim(E-Learn) Sistemi demo (kısıtlı versiyonunu) kullanabilir,
Ödeme seçenekleri kredi kartı (taksitli veya tek çekim) , banka havalesi veya posta çeki ile gerçekleştirilebilir,
    Sınav, Not ve Karne Sistemi:
    Süreli Online Canlı sınav uygulaması ve sınav sonrası not hesabının hemen alınması,
    Dönem sonları, araları ve yıl sonu karne hesabı,
    Öğrencinin süreli sınavı başlatması ve bitirmesi sonrası aynı sınava tekrar girememesi bir öğrencinin tek bir sınavda bir sınav hakkının olması,
    Herhangi bir sebepten dolayı sınavın yarım kalması sonrası; öğrencinin ilgili öğretmenden tekrar sınav talebinde bulunması ve öğretmenin tekrar sınav hakkı tanıması,
    Ders kategorilerine göre etüt testleri ve not hesaplama sistemi,
    Öğretmenin Online Canlı sınav ve etüd sorularını yüklenmesi,
    Ders Programı ve İçerikler:
    Haftalık ders programı ve sanal sınıfa öğrencilerin erişimi sanal sınıf ders dokümanlarına erişimi güncellemesini ilgili öğretmenin yapması,
    Haftalık ders programı ve programa öğrencilerin erişimi sanal sınıf , ders dokümanlarına öğretmen ve öğrencinin kendi profil panelinden erişimi,
    Sosyal Paylaşım ve Profiller:
    Öğretmen ve öğrenci  profillerinin görüntülenmesi ilgili öğretmen ve öğrencinin kendi profilini düzenleyebilmesi,
    Öğrencilerin birbirleri ile mesajlaşmaları ve dosya paylaşımı,
    Yoklama Sistemi:
    Yoklama sistemi, her bir öğrenci ve öğretmenin hangi tarih ve saat de sisteme girdiği ve ayrıldığı bilgilerinin tutulması ve performans değerlendirme sistemi uygulamasından ilgili tarih aralığı raporlarının alınması, öğrenci ve öğretmen filtreleme seçeneği ile de detaylı rapor alma seçeneği,
3 ) Kuruluşunuza Artıları:
    Eğitim maliyetinde tasarruf sağlanması, zamandan ve mekandan tasarruf sağlanması,
    Gerçek sınıf ortamında olabileceğinden daha fazla kişiye ulaşılması,
    Dışarı çıkmada güçlük çekenlerin (özürlülerin) eğitim alabilmesi imkanı,
    Çalışan kişilerin zaman sıkıntılarından dolayı eğitim alabilmesi imkanı,
    Eğitimin veriminde ve kalitesinde artışın sağlanması,
    Hem işitme hem de görsel tasarımlar ve ders içerikleri yoluyla eğim ve öğretimde artışın sağlanması,
    Kesinti olmadan ve sınır tanımadan eğitim alma imkanın verilemesi
    Öğrencilerin ve öğreticilerin gelişimlerinin takip edilerek, hatasız değerlendirilmesi, raporlanması,
    Öğretmen ile öğrencinin mekanları farklı olsa dahi; Internetin olanakları ile veya karşılıklı iletişimin sağlanması,
4 ) Kurulum, Sisteme Erişim ve Yönetim Paneli Özellikleri:
    Sisteme erişim ve kullanım kullanıcı adı ve parola sistemi ile gerçekleştirilecektir. Bu kişiler kullanıcı adı ve parolaları ilgili önceden tanımlanarak hesap oluşturulacak bilgileri ise e-posta adreslerine gönderilecektir kullanıcı adı hariç parola kendi kişisel parolasını değiştirme hakkı verilecektir,kullanıcı adı ve parolası unutulması durumunda sitemden talep etmesi ile e-posta ile ilgili kişiye e-posta ile kullanıcı adı ve parolası hatırlatılacaktır,
    Kurulum ve kullanım aşamasında: Kurulumu istenirse kurum içi intranet yapısında, istenirse internet ortamında yer ve mekan sınırı tanımadan kullanıma açılabilir.
    Öğrencilerin ve öğretmenin sanal ders ortamına ve yönetim paneline erişimi bilgisayarlarına herhangi bir yazılım kurulumu yapmasına gerek kalmadan Internet Explorer, Mozilla , Opera , Google Chrome gibi popüler internet tarayıcılarla erişimi mümkün olmaktadır
    Öğrenci sanal ders ortamına Cep telefonu , PDA veya diğer mobil cihazlar ile erişecek ise öğrencinin mobil cihazında; Android işletim yüklü ise mobil cihaz ile de sanal ders ortamına dahil olabilecektir,