Sekreter Randevu Çağrı Programı


Ürünün fiyatı, ekran görüntüleri, kullanımı, raporlama seçenekleri, yönetim paneli, garanti koşulları, teknik destek, kuruluşunuza özel ek modül(ler) ekleme talebi ve diğer ayrıntılı detay bilgileri ürünün demo talebine istekte bulunulduğunda sunulacaktır.
1 ) Sekreter Randevu & Çağrı Programı Nedir ?
    Orta ve büyük ölçekli kuruluşların her türlü randevu ve çağrılarının kaydını alabileceği, hatırlatmalarının kaydını alabileceği internet üzerinden dışarı açılması veya kurum içi intranet yapsın da kullanımı ve detaylı raporlama seçenekleri ile verilere erişimi  için geliştirilmiş bir programdır.Program modüler yapıda olduğundan kurumsal web sitenize entegresi de yapılabilmektedir
2 ) Sekreter Randevu & Çağrı Program Özellikleri :
    Çağrı ve Randevuların ayrı ayrı alınması,
    Randevu veya çağrı kaydı yapıldığında aranan kişiye veya ilgili birime anında sms gitmesi veya e-posta ile çağrı veya rezervasyon alınmıştır bilgisinin ulaşması,
    Her bir sekreter veya kullanıcının sadece kendisi alakalı kişi veya birimle ilişkili olması.
    Kaydı alınan tüm randevu ve çağrıların tek bir noktadan görülmesi,
    Randevu & Çağrısı alınan kişilere, birimlere kendileri ile ilgili kayıtları ve kişi rehberini görme olanağı veren ayrı bir kullanıcı alanı,
    Detaylı raporlama seçenekleri
3 ) Kuruluşunuza Artıları:
    Zamanla artan Randevu & Çağrı taleplerine anında arayan - aranan - kaydı yapan - görüşüldü - iptal gibi seçenekler ile tarih ve iki tarih aralığına göre erişim ve raporlama
    Hangi kaydı kimin aldığına dair belirsizliklerin ortadan kaldırılması,
    Dönemsel günlük aylık yıllık raporlar alınarak firmanızın performansını görebilme
4 ) Kurulum, Sisteme Erişim ve Yönetim Paneli Özellikleri:
    Sisteme erişim ve kullanım kullanıcı adı ve parola sistemi ile gerçekleştirilecektir. Bu kişiler kullanıcı adı ve parolaları ilgili önceden tanımlanarak hesap oluşturulacak bilgileri ise e-posta adreslerine gönderilecektir kullanıcı adı hariç parola kendi kişisel parolasını değiştirme hakkı verilecektir,kullanıcı adı ve parolası unutulması durumunda sitemden talep etmesi ile e-posta ile ilgili kişiye e-posta ile kullanıcı adı ve parolası hatırlatılacaktır,
    Kurulum ve kullanım aşamasında: Kurulumu istenirse kurum içi intranet yapısında, istenirse internet ortamında yer ve mekan sınırı tanımadan kullanıma açılabilir.
    Kullanıcıların programa ve yönetim paneline erişimi bilgisayarlarına herhangi bir yazılım kurulumu yapmasına gerek kalmadan Internet Explorer, Mozilla , Opera , Google Chrome gibi popüler internet tarayıcılarla erişimi mümkün olmaktadır.
    Yönetim paneline erişim ve denetim admin kullanıcı adı ve parolası tanımlanarak yapılacaktır,
Yönetici ilgili sekreter ve bakacağı kişi veya birim tanımlamalarını kullanıcı adı ve parolalarını tanımlayabilecektir,
    Yönetim panelinden ilgili randevu ve çağrı düzenlenebilecektir