İş Takip, Arıza Kayıt, Çağrı Merkezi Programı


Ürünün fiyatı, ekran görüntüleri, kullanımı, raporlama seçenekleri, yönetim paneli, garanti koşulları, teknik destek, kuruluşunuza özel ek modül(ler) ekleme talebi ve diğer ayrıntılı detay bilgileri ürünün demo talebine istekte bulunulduğunda sunulacaktır.
1 ) İş Takip, Arıza Kayıt, Çağrı Merkezi Programı Nedir ?
    Orta ve büyük ölçekli kuruluşların İş takip, arıza kayıt, müşteri hizmetleri destek gibi durumlarının kayıt altına alınması talepler açık, kapalı, işlemde, tamamlandı, reddedildi gibi durum bilgilerinin talep ile ilgili kişi tarafından talebe müdahelesi sonrası düzenlenmesi ile  internet üzerinden dışarı açılması veya kurum içi intranet yapsın da kullanımı ve detaylı raporlama seçenekleri ile verilere erişimi  için geliştirilmiş bir programdır. Program modüler yapıda olduğundan kurumsal web sitenize entegresi de yapılabilmektedir.
2 ) İş Takip, Arıza Kayıt, Çağrı Merkezi Program Özellikleri :
    İlgili iş takip, arıza kayıt ve müşteri hizmetleri destek durumlarının kurumsal yapıda intranet ortamında kendi çalışanları arasında kullanımı mümkün olmaktadır,
    Internete açılması durumunda müşterilerin hesap oluşturmaları veya var olan hesapları ile arıza talepleri , iş talepleri ve destek taleplerinin alınabilmesi,
    Çağrı merkezleri tarafından telefon ile yapılacak kayıtların ise kişi kartı oluşturularak istenilen arıza talepleri , iş talepleri ve destek taleplerinin kayıt altına alınabilmesi,
    Arıza talepleri , iş talepleri ve destek taleplerinin kayda alan kullanıcıların birbirinden ayrılarak kayıt işlemini yapabilmesi,
    Her bir kullanıcının sadece kendisi ile alakalı arıza talepleri , iş talepleri ve destek talepleri ile ilişkili olması,
Taleplerin ait olduğu kullanıcısına göre açık, kapalı, işlemde, tamamlandı, reddedildi gibi durumlara göre filtrelenebilmesi
    Yapılan tüm arıza talepleri , iş talepleri ve destek taleplerinin tek bir noktadan görülmesi,
    Detaylı raporlama seçenekleri arıza talepleri , iş talepleri ve destek taleplerinin talebin açık , kapalı , işlemde , reddedildi durumlarının tarihe göre , tarih aralığına göre , oluşturan kullanıcısına göre günlük , aylık ve 2 tarih aralığına göre bunların raporlanabilmesi,
    E-posta ve sms yolu ile arıza talepleri , iş talepleri ve destek talepleri ile ilgilenecek tanımlı kişilere veya saha elemanına kaydın alındığı andan itibaren talebin iletilmesi / bildirilmesi,
    Taleplerin açık, kapalı, işlemde, tamamlandı, reddedildi gibi durum bilgilerinin talep ile ilgili kişi tarafından talebe müdahalesi sonrası durum bilgisini yaptığı işleme göre düzenlenmesi,
3 ) Kuruluşunuza Artıları:
    Dönemsel günlük aylık yıllık raporlar alınarak kuruluşunuzun performansını görebilme,
Interete açık şekilde kullanıldığında müşteri ve kuruluşun en çok hangi arıza talepleri , iş talepleri ve destek talepleri ile karşılaşıldığının saptanması,
Taleplere cevap veren personelin performans değerlendirmelerinin yapılması,
4 ) Kurulum, Sisteme Erişim ve Yönetim Paneli Özellikleri:
    Kurum içi intranet yapısında kullanıldığında talepte bulunacak personelin Sisteme erişim ve kullanım kullanıcı adı ve parola sistemi ile gerçekleştirilecektir. Bu kişiler kullanıcı adı ve parolaları ilgili önceden tanımlanarak hesap oluşturulacak bilgileri ise e-posta adreslerine gönderilecektir kullanıcı adı hariç parola kendi kişisel parolasını değiştirme hakkı verilecektir, kullanıcı adı ve parolası unutulması durumunda sitemden talep etmesi ile e-posta ile ilgili kişiye e-posta ile kullanıcı adı ve parolası hatırlatılacaktır,
Internet ortamında kullanımı ise var olan kullanıcı hesabı ile müşteri ilgili talebinde bulunabilecektir,
Telefon ile alınan talep ise kaydı alan kişi tarafından istenen talebe kişi kartı oluşturularak talep kayda alınmış olacaktır,
    Kurulum ve kullanım aşamasında: Kurulumu istenirse kurum içi intranet yapısında, istenirse internet ortamında yer ve mekan sınırı tanımadan kullanıma açılabilir,
    Kullanıcıların programa ve yönetim paneline erişimi bilgisayarlarına herhangi bir yazılım kurulumu yapmasına gerek kalmadan Internet Explorer, Mozilla , Opera , Google Chrome gibi popüler internet tarayıcılarla erişimi mümkün olmaktadır.
    Yönetim paneline erişim ve denetim admin kullanıcı adı ve parolası tanımlanarak yapılacaktır,